Kako je COVID-19 pogodio auto industriju?

COVID-19 pandemija je pogodila sve.

COVID-19 je pogodio sve industrije. Neke poput domaćeg turizma je pojačao, ali većinu je jako oslabio. Automobilski sektor pogođen je neviđenim poremećajem uoči koronavirusa. Radeći sa automobilskim markama u poslednjih nekoliko decenija, videli smo zajedničku slobodu, automobile bez vozača i električna vozila koja uzdrmavaju posao, pa saznanje kako da se prilagodimo u teškim vremenima nije novi izazov. Evo što je drugačije: COVID-19 ubrzava trendove u automobilskom sektoru koji su bili u toku, ali još uvek nisu bili široko prihvaćeni. Oni će verovatno postati novi standard kada se operacije ponovo otvore, kao do sada. Automatski proizvođači koji se žele pozicionirati na povlačenje moraće da se prilagode bržim poslovnim ciklusima i kraćim horizontima planiranja. Oni će takođe morati da odrede prioritete inicijative koje su najbolje usklađene sa mestom vođenja preduzeća, poput operacionalizacije isporuke do kuće ili dalje od postupka kupovine automobila, a prilagođavanja online-u. Da bismo pomogli automobilskim trgovcima da se pripreme za ono što je pred nama, identifikovali smo dva važna trenda koja treba imati na umu

1. Pojedinci pronalaze opuštanje i bezbrižnost u posedovanju automobila. Uskoro gotovo potpuno zaustavljeno od svakodnevnih načina prevoza, od uletavanja u deljenje vožnje, počinjemo povećavati želju kupaca za njihovim ličnim načinom prevoza. Privatni prostori u kojima se ljudi opuštaju uključuju svoje kuće i sopstvene automobile, kao primarno prevozno sredstvo i beg od COVID-a. Istraživanje kompanije Ipsos početkom marta pokazuje da su se u Kini stavovi ljudi prema vlasništvu automobila, javnog prevoza i mogućnosti kretanja, kao što su vožnja, doveli do promene posle izbijanja pandemije. Upotreba privatnih ili ličnih automobila gotovo se udvostručila nakon izbijanja, dok je zavisnost o javnom prevozu opala za više od godinu dana, a taksiji i putovanja uveliko su se smanjili u upotrebi. Kada se putnici iz SAD oslanjaju na javni prevoz i deljenje vožnje rešenja, 93 odsto ljudi je reklo da koristi privatna vozila .Ova promena vrši se iz SAD-a i aktuelna anketa na Cars.com izvestila je da 20 procenata ispitanika koji nisu imali svoj automobil razmišlja o kupovini automobila. Ljudi očekuju da pronađu ponude automobila – automobilski kupci moraju znati da li je sada vrijeme da kupe automobil, i ako jesu, mogu li postići sjajnu stvar. Štedljivi kupci automobila okrenuli su se elektronikama da bi upoređivali cene i modele, ali danas se bavi stvarima više nego ikad. Lov za paznjom zasnovanim na US-u je sjajno vreme za kupovinu automobila. Verujte uz GoogleCost uvek je moćan element za kupce automobila, stoga nije iznenađujuće da trenutne cene koje proizvode proizvođači pojačavaju radoznalost ljudi o tome šta je vani. A cene mogu da ubrzaju put kupovine, jer kupci automobila vide 0% godišnje procentne stope i gotovinske popuste od najmoćnijih uticaja na ubrzavanje kupovine automobila. Proizvođači automobila reagovali su sa finansijskim ugovorima poput beskamatnog finansiranja za 72 do 84 meseci, ali su takođe prešli da pomognu klijentima koji žele pomoć u svojim obavezama pružajući odlaganje plaćanja kazne bez odstupanja. Na primer, Hiundai je objavio oglas broj 1 za nedelju 30. marta 2020, koristeći mesto prilagođeno kontekstu o Hiundai Assurance-u, rasporedu koji pokriva isplate do šest nedelja kada kupac izgubi posao ove sezone zbog COVID-19. Ljudi žele da iskustvo trgovaca bude bliže studiji za kupce kod kuće, sve više i više online – , američka potraga za „prodavačima“ je u martu 2020. opala za više od 20 procenata u odnosu na februar 2020. Ali ljudi i dalje žele da učestvuju u vozilima kao što bi to bili na parkiralištu automobila. Oni jednostavno žele da im ovo iskustvo bude bliže kući. Kupci automobila su se okrenuli YouTube-u kako bi prošli digitalne test vožnje. Značaj te tendencije je mnogo veći s obzirom na postojeće politike bega od pandemije.

2. Ljudi danas žele kupovinu automobila putem interneta i isporuke do kuće. Proizvođači automobila brzo su se promenili iz trgovine offline u ispunjenje preferencija kupaca za gotovo sve mere kupovine. Devedeset dva procenta kupaca automobila već proučava na internetu, a mi sada vidimo kompletno putovanje automobilom koji kupuju skroz online. Dok trgovci pre COVID-19 imaju mogućnost isporuke automobila, samo mali broj ima internetske veštine da bi izvršio kompletnu prodaju automobila na Internetu. Štaviše, dok se sama kupovina odvija na internetu, kupovina se i dalje odvija van mreže. Kućne test vožnje i isporuka vozila su sada postali manje više standard. Ne samo u slučaju automobila, već i Glovo i Wolt i drugi delivery servisi isto tako dostavljaju. Online je novi offline u doba COVID-a.