SEAT Arona- Krosover koji će vas oduševiti

Krosovera je sve više na tržištu, pogotovo onih u B segmentu. Seat se potrudio da ne kasni za konkurencijom pa je model, „arona“, upravo predstavnik ove klase.

Njihova prednost u odnosu na klasične hečbeke je što nude više prostora u kabini i imaju veći prtljažnik, a opet, ne zamaraju vozača svojim dimenzijama.

Osim što ima izražen SUV stil, Arona je u odnosu na „ibicu“ duža i to za 79 milimetara. Zapravo, najveća je razlika u visini, krov je viši za 99 milimetara.

Veći je i prtljažnjik, koji je sa svojih 400 litara zapremine prostraniji čak i u odnosu na gepek „leona“.

Kada se uđe u auto, jasno je da je povišena i pozicija sedišta, što je jedna od odlika krosovera, koju ljudi mnogo vole.

62: Seat Arona – May be an Ibiza on stilts but a good crossover bet

Volan ima za nijansu tanji obruč i obložen je grubljom kožom. Komandna tabla je izrađena od tvrde plastike.

Kvalitet obrade je na najvišem nivou. Pri svemu tome bogata oprema dodatno popravlja raspoloženje, iako je reč o srednjem paketu opreme „stajl“.

Osim standardnog automatskog kočenja u slučaju opasnosti, Arona ima električno preklapanje retrovizora, automatiku na sva četiri prozora, senzore za kišu i svetlo, automatsku „klimu“, multimedijalni displej osetljiv na dodir i još mnogo toga.

SEAT Arona (2017 - present) Expert Rating | The Car Expert

Paket opreme sa 1.6 dizel motorom od 95 „konja“ i automatizovanim DSG menjačem sa sedam brzina. Njegova cena je 16.890 evra.

Arona je jedan od najmanjih krosovera ali pozadi komforno mogu da sednu dve odrasle osobe, bez stiskanja i guranja.

Odličan posao je SEAT odradio sto se tiče Komfora za glavu i kolena, tako da nećete imati problema na dužim putovanjima sa ovim autmobilom.

Zanimljiva činjenica jeste da su sportska kladionica i SEAT napravili dogovor da ovaj baš model bude zaštitni znak te kladionice.

Seat Arona Motability Review | Seat Arona SUV Road Test

Po gradu prosečna potrošnja ovog automobila iznosi oko 7 l/100 km, a na otvorenom putu Arona troši pri 130 km/h oko 7,5 l/100 km.

Iznenađujuće je dobra i zvučna izolacija, a šum strujanja vazduha se pojačava tek preko 140 km/h.

Arona je veoma stabilna i u krivinama. Ima mekane i lagane komande. Takodje izbor opreme je fantastičan kod ovog automobila u zavisnosti koji paket uzmete jedan od primera jesu dve USB utičnice i LED dnevna i stop svetla.

Seat Arona car review | The Independent | The Independent

Leave a Comment